سیاست مرجوعی کالا و عودت وجه
مرجوع کردن کالا امری طبیعی است که در فروشگاه های آنلاین اتفاق می افتد. در ادامه شرایط و سیاست دنیز مد برای مرجوع کردن محصولات توضیح داده شده است:
زمان باز پرداخت:
اگر مشتریان عزیز قصد کنسل کردن سفارش ثبت شده خود داشته باشند می توانند تا 2 ساعت پس از ثبت سفارش اقدام به این امر کنند.
نکته مهم: اگر مشتریان بعد از 2 ساعت از ثبت سفارش اقدام به کنسل کردن سفارش خود کنند ، 20% از مبلغ کل سفارش تحت عنوان خسارت کسر شده و الباقی مبلغ تنها به حسابی که از آن اقدام به پرداخت سفارش در درگاه کرده اند عودت می گردد.
شرایط عودت کالا:
شرایط تعویض کالا برای کالاهایی که دارای سایز بندی (مانند پوشاک، کفش و …) هستند به صورت زیر است:
1. تماس با بخش فروش و پشتیبانی: قبل از اقدام به تعویض کالا، شما باید با بخش فروش و پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید تا تعویض خود را هماهنگ کنید.
2. وضعیت کالا:
- کالا نباید اثار خرابی، ضربه، سایش، یا پارگی داشته باشد.
- مارک کالا نباید کنده شده باشد.
- هیچ بوی نامطلوب، عطر یا بوی بدنی نباید روی کالا وجود داشته باشد.
3. کالا نباید در محیط بیرون استفاده شده باشد:
این به این معناست که کالا نباید اثر خاک یا آسیبهای دیگری را نشان دهد که نشاندهنده استفاده از آن باشد.
4. تعویض به سایز مورد نظر:
اگر سایز کالا مشکل داشته باشد و مشتری تمام شرایط فوق را رعایت کند، فروشگاه میتواند سایز مورد نظر را ارائه کند.
5. هزینه بازگشت و ارسال مجدد:
هزینه بازگشت کالا و همچنین هزینه ارسال مجدد سایز جدید توسط مشتری پرداخت میشود.
6. هزینههای بازپرداخت و عودت:
درمورد هزینه های مرجوعی دو راه پیش روست. اگر اشتباه از طرف تیم ما باشد مثل مغایرت در رنگ، سایز و … کل هزینه های مرجوعی برعهده ما خواهد بود. اما اگر کنسلی از طرف مشتری بدون مغایرت در سفارش مشتری باشد هزینه های آن برعهده مشتری است.
نکتات مهم :
- در صفحات سبد خرید و تسویه حساب ذکر شده که محصولات به دلیل دوخت شدن بین 5 تا 10 روز کاری آماده و ارسال خواهد شد.
- در توضیحات تمامی محصولات جنس پارچه ذکر شده پس قبل از خرید به جنس محصول توجه داشته باشید و اطلاعات کافی درمورد جنس آن داشته باشید.
- برای سایز محصولات، هر سایزی حتی سایز سفارشی جزء به جزء اعضای بدن رو میتوانید در توضیحات سفارش وارد کنید تا مشکلی بابت سایز نداشته باشید.